Frukost istället för fika!

Vad kan inte bli en bättre morgon än att få umgås med en av sina allra bästa vänner? Det händer ju tyvärr inte så ofta numer att man sover över hos varandra. Men Ines och jag bestämde morgonpromenad kl. 7.30 idag på morgonen. En timmes promenad i morgonmörkret gick väldigt snabbt, när man har mycket att prata om ;)
Sen gick vi hem till mig, och åt en god frukost tillsammans, drack kaffe, tända ljus, och tittade på nyhetsmorgon. Vem säger att man alltid ska träffas och fika? Varför inte äta frukost tillsammans? Mycket mysigare tycker jag ;)

En bättre start på morgonen går knappt att få!
Får vi snart göra om igen!



Fick bli en snabbis på gymmet idag, med rodd 2000m och styrka rygg och biceps.

Nu måste jag sätta fart med pluggandet!
Tingeling!


Kommentarer
Postat av: ines

absolut värt att göra om!

tack gumman

2009-12-10 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0