Härliga FREDAG!

Fredag igen =) Wihoo! Härligaunderbara fredagar! Skönt att börja dagen med mysfrukost med sambon. Smög upp kl. 8 och kokade kaffe och gröt, skivade frukter och nötter och tände en massa ljus. Tänk om man alltid kunde äta sån frukost i lugn och ro varenda morgon. Det hade varit skönt! Men då kanske det inte hade kännts lika speciellt.
Efter frukosten åkte jag en sväng till gymmet! Minitriathlon på schemat.

* 1000 m rodd
* 3 km löpning
* 5 km cyckling

+ styrka triceps, bröst och mage!



Skönt att träna idag. Kunde låta tempot på löpningen vara lite snabbare än vanligt, pga att jag inte skulle springa så länge. Hade andna i halsen i slutet, men det känns bra nu efteråt. För att förbättra sin kondition och bli snabbare måste man låta kroppen arbeta lite. :P

När jag kom hem smällde jag i mig en masa finn crisp med ost. Min nya favorit. Skulle nog kunna äta hur många som helst. Speciellt med vår goda ost som vi köpte häromdan ;)

Efter träningen har jag städat och rensat garderoben, medan Linus tvättade. Teamwork ;)
Men nu är han på jobbet och jag tar en paus från pluggandet.

Ska ner till stan snart och inhandla lite gott till ikväll!

Förresten, ni har väl inte missat att Westlife släppt nytt album! Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0