Ingen nytta gjord här inte!

Tanken var att jag skulle göra nytta hela förmiddagen idag. Men har inte riktigt blivit så. Mattepluggandet har gått skit. Verkar inte som ett tal vill bli rätt, och jag börjar få lite småpanik att tentan är om snart två veckor =/

Sen skulle jag gett mig ut och springa, men kände hellre för en promenad i solskenet. Så det fick det bli istället. Klarblå himmel, sol och snö överallt när jag gav mig ut. Men nu är det mulet, kallt och det snöar. Vädret vet nog inte riktigt hur det vill ha det. Men det var en härlig promanad i alla fall.
 


Underbara vinterdagar!

Snart blir det middag för min del, som jag stod och lagade igår kväll. Kycklingsoppa med kokosmjölk. Om den blir god kan jag lägga ut bilder och recept, annars hoppar jag de ;)

I eftermiddag blir det jobb 14-21 och imorn 10-16. Sen städa lägenheten, och sen på torsdag blir de till att fira nyår! Plugga med kanske, har ingen motivation till det just nu. Varför hålla på med något man tycker är tråkigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0