Intervallträning är bra för flåset!

Vilken härlig dag, att bara få vara ledig. Sova länge, dricka smoothie till frukost, gå ut i snön och ta en massa kort, dricka varm choklad och äta saffransskorpa, träna på gymmet, äta lax till middag!
Att bara göra det som faller mig in. Det är skönt det.



Gymmet gick bra idag. Körde intervallträning på löpbandet. Mitt problem är att jag inte kan springa snabbt. Jag kan springa en mil utan problem, men inte särskilt snabbt. Jag hamnar på en viss nivå, och sen är det väldigt svårt att öka. Förhoppningvis ska jag få lite hjälp med det snart! :P

Men idag försökte jag lite själv. Sprang 5 km på 27 min. Hade nog kunnat gå snabbare, men jag vill ta de lite lugnt i början och sen öka i slutet, till skillnad från vissa andra som kutar i början, när man är ouppvärmd, och sen minskar farten ju längre de springer.



Skönt att komma hem och duscha, äta lax med bulgur! Snart åker Linus och jag till Willys och ska storhandla maassa nyttig och bra mat. Det ni ;)

Och ikväll kommer Martin och Victoria på besök. Vi ska planera nyårsmaten. Några förslag på vad man kan äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0