Julafton 2009

Så var julafton över. Skönt på ett sätt! Dessa förväntningar innan, och sen när det väl är julafton så känns det inte så speciellt. Man har väl blivit för stor för den där äkta julkänslan som man hade när man var liten.


Mys hos Englunds

Iår var det ett evigt farande kändes det som. Först julmat hemma hos Englunds och Kalle Anka. Sen ut till mormor och morfar ute på landet. Där väntades ännu mer julmat, julklappslek, kaffe, julklappar m.m. Sen färd hem till Sävsjö igen, och till Englunds där det blev ett glas vin, julklappar och kex och ostar. Linus och jag var helt slut sen! Varför kan det inte vara lugnt och skönt på julafton för? ;)


Jag och Linus på julafton!

Skönt att sova ut idag på morgonen i alla fall. Linus stack till jobbet och jag till gymmet. Hade inte tänkt springa så länge, men blev visst en mil. Kände inget i benhinnan, och det var hur skönt som helst!

Ska bli trevligt ikväll och träffa lite nya och gamla vänner!


Jag och mina vänner för ett år sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0