Julkonsert med vännerna <3

Igår var jag och mina favoritflickor på julkonsert! Började med middag hemma hos Helena och Victor Hurtig =) Vi lagade en god och nyttig sallad, och Helena bjöd på egengjorda brända mandlar och mozartkulor! Hon är duktig hon. En riktig hemmafru <3




Sen åkte vi vidare till konserthuset, och konserten var helt underbar. Önskar att jag med kunde sjunga så fint! Och Måns...yummie! ;) Verkligen ett plus i kanten på konserten!

En mycket trevlig eftermiddag! Tack tjejer! Ni är guld värda <3



Idag har tiden bara runnit iväg! Skola, och en massa nytt man ska ta in! Känns som det är lite för mycket just nu. Skulle egentligen åkt och tränat nu, men hinner inte det. Får bli plugg nu istället, och sen ska jag jobba!

Snart bara två veckor till jul! Måste köpa dem sista julklapparna! Och snart är det dags att klä granen! Och baka julgodis kanske! Någon som har något förslag på något gott julgodis? I need some inspiration!



Nähä, dags att fortsätta läsa! Todilooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0