Julmys i soffan!

Nu har Linus och jag bullat upp med chailatte, saffransskorpor, apelsin och valnötter! Juligt och gott kvällsfika. Skönt att bara slappa i soffan, och veta att man är ledig tre dagar nu. Det ska bli skönt. Ska städa, plugga, äta en massa gott, gå ut och gå och träna, gå på julkonsert m.m. Härliga helger.

Linus och jag vaknade vid 2 inatt av att larmet på pressbyårn gått, så de va bara för älsklingen att bege sig neråt, och sen fick man inte se honom mer. Medan jag somnade om så fick han vara nere på jobbet och sopa glas hela natten, stackarn.

Åkte en sväng till skolan idag, sen direkt till gymmet när jag kom hem vid 4. Om man känner sig trött, oc inte har någon motivation att träna när man kommer hem, så går det absolut inte att sätta sig ner. Då kommer man aldrig iväg och träna. Så därför byter jag om till träningskläder så fort jag kommer innanför dörrn ;) smart va?! Sen när man kommer hem är färdigtränad så känns det riktigt bra! Då kan man njuta hela kvällen sen.

Idag fick det bli stryka ben och axlar + cykelintervall i 30 min. Jag kommer ha såååå ont i benen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0