Julstress och "jullov"!

Full fart på livet. Jul som ska vara lika med lugn och ro, har istället blivit värsta stresshögtiden.
Jag har en julklapp kvar nu, och jag känner mig jättestresad att jag inte kommer hitta någon.

Igår var mina favorittjejer på besök. Kul och träffa alla. Vi tjata om allt möjligt, åt varma mackor efter många om och men, åt en himlans massa gott julgodis och kollade in en massa gamla bilder. Blev en hel del skratt kan jag säga. Ni är bra mina vänner <3


Allt julgodis, som nu ligger i våra magar!


Självklart tände jag "brasan" innan dem kom ;)

Idag var sista dagen jag var inne i skolan för i år, och så han jag med lite julshoppning med. Väl hemma handlade jag skinka, som står klar i kylskåpet, och så var jag på gymmet en sväng och sprang. Det gör mig så glad, kan inte fatta att man blir så glad av träning. När jag kom hem hade jag plötsligt en massa energi. Och min sambo hade lagat mat. Gottgott.

Snart kommer Joar och Jannike på glöggmys! Och så blir det nog en och annan julgodis! Uschja, efter jul ska det inte blir något mer sånt! Haha! Som alla andra säger antar jag!

Ha en bra kväll underbaringar!


Kommentarer
Postat av: fancy

Vilken mysig jul du verkar ha haft:) Nu hittade jag hit efter juldagen;)

2009-12-26 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0