Livet som sambo <3

Min sambo är den bästa! När jag kom hem ikväll efter en heldag i skolan 8-19, hade han tänt en massa ljus i lägenheten, satt på julmusik och lagat hasselbakspotatis med fläskfilé. Mumma! Han är bra! <3



Ingen träning idag, det är jag alldeles för trött för. Men imorgon blir det förhoppningsvis gymmet!

Nu ligger jag i sängen med Linus Macdator och tittar på tv och dricker Gott&Grönt te. Skönt efter en lång dag med biologi och bakterieodlingar. Imorgon blir det skola igen, sen är jag leedig!



Någon mer än jag som vill åka iväg och se världen?!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag följer med. Men först ska vi vinner miljonerna på lördag ;)

2009-12-03 @ 09:23:13
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0