Löpning ute i kylan eller trängas inne i ett varmt gym?

Valet mellan att springa ute eller gå in i ett varmt gym var inte svårt. Valde såklart löpning ute i kylan ;)
3,5 km terräng! Härlig frisk luft, backar upp och ner, mörkt i skogen och ett stillsamt lugn. Och idag gick löpningen bra! Kändes som man flög fram i spåret! =)

Behövde verkligen det idag. Känner mig så stressad och orolig för allt just nu. Jag har så svårt att koppla av, men löpning, eller träning överhuvudtaget, är det bästa receptet för mig. Det gör mig lugn och tankarna springer iväg.



Idag blev det lax, bulgur och wok till middag. Gott att äta riktigt lagad mat för en gångs skull.
Har blivit dåligt med det nu.

Imorgon blir det heldag i Växjö, sen hem och sooova. Sängen har blivit min bästa vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0