Luciadagen!

Helgen har redan försvunnit! Och jag vet inte riktigt vad jag har gjort.
Igårkväll var jag på bio, Luftslottet som sprängdes. Väldigt spännande! Ville inte att den skulle ta slut. Men jag måste säga att böckerna är mycket bättre än filmerna. Så om ni inte läst dem, gör det! Mysigt att sitta inne och läsa nu vid jul. Önskar att jag hade tid till att läsa, men nu är de plugg som gäller. Tenta på fredag..och sen efter jul. Usch =/ varför pluggar man egentligen. Sååå tråkigt.
Ikväll har Linus och jag varit ute och gått en kvällpromenad i snön, ätit fetaostpaj och vårt julgodis. Äntligen börjar jag få lite julstämning! =) 11 dagar kvar!
Nu ska jag titta på "Solstorm"!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0