Milen

Började min fredag med en löptur på löpbandet. 1 mil fick det bli idag, i sakta och skön takt. Var så himla längesen jag sprang en mil. Förr gjorde jag det varje fredag. Men det är ju så otroligt skönt. Och tiden går undan när man springer. Vet inte vart tiden tog vägen idag. Inte jobbigt alls. Men sprang ju iofs inte så snabbt.



Skönt att komma hem kl. 9 och äta frukost och veta att man har gjort sin träning för dagen, och för helgen!
Efter de har jag plockat undan lite här hemma, dammsugit, druckit kaffe och ätit mina goda saffransskorpor, och pluggat.

Snart åker jag hem till föräldrarna och äter lunch. Ikväll blir det Idolmys och god mat med min älskade sambo. Han gör mig så lycklig. Är världens underbaraste! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0