Morgonpromenad!

Skönt med en helledig dag! Började dagen med en härlig morgonpromenad med min käre vän Elin! Det finns inget härligare än att ge sg ut och gå på morgonen, innan staden har vaknat till liv. Snö överallt, och kallt och friskt i luften! Det var verkligen superskönt. Och att sen komma hem och värma sig, tända ljus, äta julskinka med senap och dricka kaffe! Mmm! Ännu mera mys.



Men sen har jag varit nere på stan och försökt hitta de sista julklapparna. Och det är allt annat än mysigt. Massa stress, och frustration över att man inte hittar det man vill. Men nu är jag i alla fall äntligen klar. Imorn ska det delas ut paket! Och på julafton med förstås ;) Vi brukar tjuvstarta lite i våran familj.

Enda sen jag var liten har vi haft vår egna julafton den 23:e, bara familjen, och nu har det kommit till några i familjen med =) Det är då vi klär julgranen, äter gröt till lunch, äter julmat på kvällen, spelar spel, äter en MASSA julgodis, dricker glögg, leker julklappsleken och delar ut lite julklappar. Inget slår den dagen!



Är nyss hemkommen från gymmet. Idag fick det bli lite alltiallo. Hade inte tänkt gå och träna idag eftersom jag var ute och gick innan, men jag kunde inte låta bli. Fick bli rodd, mage, rygg, lite cykel och lite annat smått och gott. Inga vikter, utan bara kroppsvikten, vilken iofs har blivit lite tyngre nu i december av allt julgodis :P haha!

Imorgon blir det jobb 7-14. Sen mys med familjen hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas du får en riktigt bra dag före dag :)

det är du värd <3

2009-12-22 @ 21:19:08
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0