Nötberoende?

Kan man bli nötberoende? För i så fall är jag nog det. När jag minskade på godiset för något år sedan, började jag istället äta en massa nötter. Och nu kan jag få sånt himla sug efter nötter. Det är ju bara sååå gott!
Valnötter, mandlar, cahewnötter, pistagenötter, jordnötter. Mmmm mama!
Men konstigt nog tål jag inte att äta hela hasselnötter, då börjar det klia i halsen, men hackade i godis eller kakor går bra. Konstigt det där.



Var en sväng på A6 center idag, bland en massa andra shoppinggalna männsikor. Mrn jag är stolt, för jag var bara inne på Stadium, Intersport och IKEA. Inga klädesaffärer här inte. Då väntar jag hellre på vårkläderna.
Meningen var att jag skulle köpa ett par nya löparskor. Men icke, fanns inga alls..och sen har jag ingen lust att prova ut ett par bra bland en massa annat stressigt folk. Det vill jag göra i lugn och ro.
Hittade i alla fall ett lila pannband och en träningströja. Jag är nöjd och glad för mina inköp!



Kvällen fick avslutas med varma mackor med julskinka(ingen hit), blåbärssmoothie och nötter såklart!

Nattinatt!



Kommentarer
Postat av: Terese

Svar: Det är verkligen tragiskt hur en människa kan tyna bort så!

2009-12-29 @ 04:49:05
URL: http://teszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0