Nya löparskor på ingång?

Nu ska jag snart ge mig iväg och tränga med alla andra "mellandagsreasugna" männsikor. Största orsaken till att jag åker är att jag vill köpa ett par nya löparskor. Eller vill och vill, inte världens roligaste att köpa kanske. Dessutom finns det hur många olika som helst att välja mellan.

Men jag MÅSTE verkligen ha ett par nya. Mina 2 andra har blvit helt utslitna. Speciellt dem jag srpinger med utomhus. I regn och rusk! Då håller dem inte så länge. Behöver även lite nya träningskläder och sånt. Kul att ha lite snygga kläder när man tränar! Då går helt plötsligt träningen mycket lättare =)



Har försökt plugga lite nu på förmiddagen, men usch! Det står helt still i huvudet. Alla andra är ju lediga, då är det inte kul att behöva sitta inne och plugga.

Nyårsmaten är bestämd nu med, kommer bli lite italientema. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0