Party party!

Nu kan man äntligen säga att julen är över! Och jag tycker faktiskt det är hur skönt som helst! Igår jobbade jag på badhuset hela dagen, inte mycket folk, så hörni, gå och bada med er ;) Hur skönt som helst nu när det är snöigt och kallt ute ju.

Juldagen blev lyckad, förfest hos Sarah. Trevligt sällskap, gott vin och musik på högsta nivå. Vidare till Kulturhuset där det var sig likt. Men man fick träffa lite gamla vänner man inte sett på ett tag! Kulkul!





Igårkväll lagade Linus och jag fläskfilé och rotsaker i ugn, kollade på tv och åt popcorn. Skönt att bara ta det lugnt, inte äta någon julmat och bara få mysa!


Kommentarer
Postat av: fancy

vilken bra kamera du verkar ha! Jag blev så snygg:P hehe näe jag menar färgen blir så bra. Vad e d för någon? Jätte dyr:/

2009-12-29 @ 01:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0