Viktigt att synas i mörkret!

Nu sitter jag och pustar ut efter en skön joggingrunda ute i den friska luften! Gick bra idag med, förutom lite ont i benhinnan i början, men som tur var så släppte det efter ett tag!
Sprang ca 7 km allt som allt, och mycket branta backar upp och ner, vilket jag tycker är det alllra roligaste. Man får kämpa järnet upp för backen, för att sedan återfå alla sina krafter i nedförsbacken! Perfekto.

Mysigt att springa i mörkret med, med endast några enstaka lampor tända! Det får man en extra kick av! :P

Så här ser jag ut när jag springer ute i mörkret. Ingen snygging direkt. Haha, men vad gör det! ;)
Löpartights, underställströja, fleece, vindjacka,lite för stor reflexväst, tunn löparmössa, och I-poden!
Och ett par bra skor såklart!
Sen är man redo för ett pass.




Mössa med ett hål där bak, är verkligen bra! Även om man ser ut som en mask i mössan ;)

Nu ska jag slappa och titta på Biggest Loser, innan det är dags för plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0