Anatomi

Idag hade vi vår första lektion i anatomi,och det var intressant. Mycket, men intressant. En massa svåra latinska namn, Men jag ser verkligen fram emot att lära mig mer om vår kropp och våra muskler. Kommer man alltid att ha nytta utav.




Slutade tidigt idag med och hade ett välbehövligt samtal med Elin på Cecil!
Har levt på kaffe idag, så var gott med en riktig middag nu ikväll. Broccolimos med grönsaker och korv. Mmm. Gott det.

Nu ska jag sticka till gymmet faktiskt. Tänkte ta det lugnt. Första träningen på 2 veckor. Ska bli såå skönt. Ingen löpning idag dock...men det kommer. Vill inte gå ut för hårt nu i början. Får bli styrketräning, överkroppen idag. Morgonbad imorgon.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jonnis

jo det tycker jag :)

tror vi ska va hos helena vid sju, halv åtta, åttatiden haha.

vore mysigt. har fått hem massa goda teer med. tar med dem!

2009-02-10 @ 13:25:52
Postat av: michaela

Morgonbad?

i badhuset eller??

Skulle verkligen vilja börja simma eller nåt. heh. får la bli sen när man får mer tid. HA! som att man nånsin kommer få det liksom..



Ha en mysig kväll!

2009-02-10 @ 18:17:52
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej Marie! Vad är det du läser förngt och var någonstans? :) Blev lite nyfiken.. Du kan väl skicka ett mejl eller nåt istället? (A) Inte alltid man hittar kommentarssvaren i bloggarna :P

2009-02-11 @ 13:18:25
URL: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0