Fredagkväll!

Fredagkvällen spenderade jag hos Lidströms. Jonna och jag år frukt och mina inhandlade nötter. Och sen drack vi telatte med en energibra som Jonna bakat! Det var smaskigt. Inget godis här inte ;) Har gått bra än så länge.



Nu ska jag iväg till Badhuset och ställa mig och jobba. Inget jag känner för direkt, speciellt inte när det är så här fint väder ute. Men hann ta en runda runt sjön med Inesgumman innan. Och en sväng till gymmet hann jag med. Styrka överkropp! Yeah!
Ikväll? Svårt att välja!
 Spakväll med mina vänner?
Eller myskväll med pojkvännen? Hmm..

Kommentarer
Postat av: michaela

...Så du har klarat dig undan frestelserna än så länge?? [det går bra för mig också]

1 vecka nu ju :D



Heja heja! /michaela

En grej bara: för mig är det okej att ta nån bit mörk choklad nångång när jag känner att jag behöver det...har jag fuskat då ?? va tycker du?

2009-03-01 @ 16:31:26
URL: http://www.realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0