Glass som medicin!

Vaknade med huvudvärk, halsont och trötthet i hela kroppen! Usch vad jag hatar detta.
Har noll motivation till någonting just nu!.
Valde att stanna hemma idag och vila, så man blir frisk någon gång.
Men hela förmiddagen har bestått av att tröstäta. Haha!

Frukost, blåbärspaj, lunch och glass! Inom loppet av 4 timmar. Ahh!

Nu har det kommit Ben&Jerry till Pressbyrån! Mmm, gottgott!



Har hämtat hem en ny träningstidning nu som jag ska läsa, Träningguiden heter den!
Beach 2009 snart, dags för träning ;)


Kommentarer
Postat av: michaela

åå va gott med glass. det ska jag med äta snart :)

jag tror jag har feber igen, så måste kyla ner mig lite...



ha en fin helg!

2009-02-19 @ 15:00:44
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0