Hur mår halsen idag?

Jo...idag mår halsen bra! Konstigt det där..att halsont går ÖVER av att träna. Ibland får man ta lite risker. Men iofs rekomenderar jag inte att träna om ni har ont i halsen. Det KAN leda till mycket allvarliga saker...

Har haft en massa samarbetsövningar idag i skolan. Kul! Och sen imorgon drar vi friskvårdspedagoger till Göteborg och Wellnessmässan. Ska bli roligt!
Sen är det helg...igen! Tiden går verkligen snabbt nu för tiden. Hinner inte riktigt med känner jag! Tänk för ett år sen....då var det bara bal och student i tankarna. Snart ett helt ÅR sen. Usch! Studentmössan har redan börjat gulna...och jag börjar känna mig gammal! Haha!
Snart ska jag åka till Konsum och jobba några timmar! Härligt med pengar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0