Iform till Beach 2009?

Ja, nu när resan är bokad är det ju bara dags att fixa en snygg strandkropp med! :P
Så därför tänkte jag att från och med måndag ska jag hålla mig borta från godis, kakor och glass!
Som man gjorde när man var liten. Då klarade man det lätt som en plätt, för då visste man att man fick 500 kr och man inte åt godis på ett halvår eller vad det var. Man fick bara äta på speciella tillfällen, tex kalas, jul, påsk m.m.
Så varför skulle jag inte klara det nu!

No shit in my body!


Någon annan som vill hänga på så kan vi ju alltid peppa varandra? Blir mycket lättare då!


Tror ni jag klarar mig utan min älskade choklad fram till Juni?


Kommentarer
Postat av: Victoria

Inte ska du utsätta dig för sådanna dumheter. Godis, glass och kakor är det bästa som finns :D. Och du om någon behöver väl inte tänka på beachen. Vem ska jag kunna dela hela chipspåse sen när vi har parmiddag igen?! ;)

2009-02-22 @ 10:58:53
Postat av: jonna

jag tänker då inte hjälpa dig :) man måste få njuta!

2009-02-22 @ 13:39:22
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: michaela

haha jag ska gå emot strömmen! :) och säga JA, jag är gärna med. Så därför tänker jag slänga i mig min chipspåse jag har kvar sen igår fortast möjligt :D haha... godis blir lätt. kakor äter man ju så ofta med pojkvännen däremot. och i PLUGGET! fikar hela tiden. heh. men hmm, jag gör nog en egen kompromiss.. ska hålla mig borta från chips, godis och glass. det kommer jag nog klara. så kan vi peppa varandra nu då? Fast man får ju äta på bröllop, påsk o sådär sa du va? ja för det är ju viktigt... heh.



Ska du börja träna mer också eller??



tillsammans i kampen - för beach 09



hihi.

2009-02-22 @ 15:43:06
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

Jag tycker inte det här är dumheter. Det är ju KUL!!

man har ett mål och allt ju. skitskoj!



kämpa kämpa

2009-02-22 @ 15:44:37
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

Nej inget fusk nu. Men svulla blir det ikväll! Hehe. eller njae, pizza o bio låter kul ...och gott :D Här blir det chips och plugg!



Vi får absolut peppa varandra. Kul att nån annan vill :) Blir roligare då också.. och mer "på riktigt" eller va man nu ska säga...



Jag ska också börja med träningen nu igen, så snart jag blir frisk. Däremot är det rätt svårt att hinna med när man pluggar. men men... Det får gå :) man får TA sig tid helt enkelt...



Ha en bra vecka och LYCKA TILL!

2009-02-22 @ 17:25:00
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: Lisa

Åh, choklad är ju en lifesaver. Vad tycker du om kavajen som jag plockade med mig hem idag? Bu eller bä? ;)

2009-02-22 @ 17:28:25
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag började ju denna härliga måndag med en Ben&Jerry Cookie Dough... nyttigt och gott på samma gång...

2009-02-23 @ 14:15:59
Postat av: sandy

hej hel!

jag är med på no shit in my body skrattar

jag satsar verkligen på att komma i form, få tillbaka konditionen och musklerna



kramar*

/S

2009-03-05 @ 20:04:54
URL: http://traningsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0