Jeansleggins!

Nu var det dags igen...har fått ont i halsen igen. Känns som att svälja taggtråd!
Åhh..jag hatar alla virus och bakterier nu!
 Har ingen lust alls att vara ute nu i alla fall.
Helst av allt vill jag bara åka till Linus och slappa framför tv:n hela kvällen. Det hade varit skönt!
Men måste titta lite på vårt skolarbete om ledarskap och jobba lite innan jag kan åka och pussa på min älskling.



Just nu känns allt tråktråk!
Men jag försökte pigga upp mig med att köpa ett par jeansleggins till mig själv.
Dem var supersköna och snygga =)

Time to work! Jäsp!

Kommentarer
Postat av: Ines

det är väl inte så bra att pussas om man har ont i halsen..då får lille linus också halsbakteriet.

jag ville också köpa ett par jeanstights häromdan, men jag fick ju inte ens på mig största storleken så det blev inga haha :)

2009-02-18 @ 17:14:08
Postat av: jonnis

usch vad segt att va sjuk igen! du har ju varit det en massa. hoppas du blir frisk snart :)

2009-02-18 @ 21:18:59
Postat av: michaela

Ni är söta :)



Men håller med ines. heh, inte bra å pussas när man är sjuk. men det gjorde jag med min älskling igår också! heh. illa ;)

men men.



jobbigt o va sjuk ...usch! jag är inte heller helt frisk.

Krya på dig!

2009-02-19 @ 14:59:35
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0