Massagerum!

Filmen igår var en STOR besvikelse. Alla jag pratat med sa att den var hur bra som helst, och att skådespelaren var ursnygg. Men jag kan inte hålla med något utav det. Nä, usch! Den kändes mest barnslig, onaturlig och mesig. Och Linus tyckte detsamma. Han satt mest och suckade genom hela filmen. Men det var ändå mysigt att gå på bio! =)

Idag har jag varit och inhandlat en massagebänk på Netto för 899:- så nu är det bara att sätta igång och öva! Yihoo! Rensade ut Linus tredje rum, skräprummet, som jag ska ha som massagerum så länge! Dammigt, men det blev hyffsat bra efteråt ändå.

Hade tänkt gå och träna, men halsontet vill inte släppa. Så får bli vila idag med, men imorn...då jävlar ska jag träna...vare sig halsen vill eller inte! För idag är det första dagen på mitt nya, nyttiga liv. Har gått bra än så länge.

Sötsaker= noll
Träning= noll

Så det jämnar ju ut sig!



Kommentarer
Postat av: jonnis

du får gärna massera mig när du vill. har så himla ont i ryggen :/ gillar du inte twilight? ojojoj! hehe

2009-02-23 @ 19:01:38
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0