Melodifestivalen och snökaos!

Ja, ännu en gång undrar jag varför jag kollar på melodifestivalen. Och i år var det bara pinsamt. Visst, låtar var ganska bra, speciellt Emilias låt, men programledaren var såå pinsam och dålig och upplägget var bara rörigt. En tumme ner för melodifestivalen.

Vi hade i alla fall trevligt sällsakp av Elin och Pontus, vi åt taco och grönsaksdipp och nötter. Nyttigt och bra!

Linus kom ju hem igår med frän Örebro. Fick presenter av honom. Han är för söt.
Fick en sak man sätter på skon som sänder information till min ipod, hur långt jag springer m.m.
Spännande.

Och så fick jag min efterlängtade mössa med håll där bak,
så man kan springa med uppsatt hår utan att det klibbar fast i nacken.
Perfekt.



När jag vaknade idag var det en massa SNÖ ut, vill inte ha mer snö.
Jag vill ha VÅR ju! Så här såg Sävsjö ut denna morgon.
Snö och slask,.



Nu ska jag snart till jobbet! Ciao

Kommentarer
Postat av: michaela

Hej!

Vilken jättejättefin blogg du har.

Skitfin press med. "marie karlberg + bilden" menar jag :)



Socionom är kul.. Väldigt mycket info och sådär nu i början [om du läst min blogg så ser du att jag skrivit väldigt mycket om det där..] heh.

Men man lär sig väldigt mycket redan de första veckorna, att tänka lite extra liksom..

Sen kan man ju jobba som så mkt också [socialsekreterare, kurator, rådgivare osv osv] fast det vet du väl säkert redan !? :)

Jag trivs iaf, hittills på socionomutb. Den är bra med bra lärare.. Intressanta föreläsningar och sådär. Men det är verkligen stor skillnad från gymnasiet. Mycket mer ansvar - allt är upp till dig själv liksom, och så måste man hålla koll på allt. men man har ju vänner i klassen med som man kan prata och diskutera med..

Nåja, nu blev det här ett väldigt långt svar, men ..hoppas du fick ut <i>något</i> av det iaf..heh. Kul att du frågade förresten! :)

Ha en bra vecka..

2009-02-08 @ 17:33:18
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

Pluggar du till friskvårdspedagog nu eller?

Var och hur lång är utbildningen?

Jag skulle verkligen kunna tänka mig nåt sånt där.. träning och friskvård i övrigt är så himla intressant och viktigt !!



kram.

2009-02-08 @ 17:36:41
URL: http://www.realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0