Söndag=slappdag!

Idag har det varit en riktig "latdag". Linus och jag låg och drog oss till klockan 10. Sen åt vi frukost och slappade. Sen begav vi oss till badhuset. Jag solade, det var verkligen längesen nu, och det var verkligen skönt. Man känner sig mycket fräschare när man är brun tycker jag.

Middag hemma hos familjen Englund. Skaldjurswok, jasminris och kladdkaka och grädde till efterrätt. Mmm. Gottgott! För imorn gäller det . Har redan fått mig mig några andra som vill hålla sig borta från skräp till den 1 juni! =)
Någon annan som hänger på? :P

Ikväll blir det kebab och sen bio, Twilight! En skön söndag.


Ps. Linus ligger och snarkar i min säng nu, haha! Han är för gullig! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0