Styrka

Gud vad skönt det var med träning igår. Även att jag tog det riktigt lugnt.
Men bara att känna svetten rinna och att musklerna får jobba lite är verkligen skönt. Nu är jag ännu mer laddad för en fullspäckad träningsvår!
Fick lite bra tips av min egna personliga tränare Sophie idag! =) Vad lite jag kan om styrketräning egentligen känner jag. Finns hur mycket som helst...bara att läsa för fullt nu! Men det är riktigt kul!
 Har fått tillgång till en egen friskvårds e-post nu,  så om ni vill fråga mig nåt om kost och träning är det bara att mejla dit!

marie.karlberg@friskvårdspedagog.se

Linus har fått influensan stackarn, så jag höll mig borta från honom inatt.
Sov på soffan, så det känns i kroppen. Haha!
Men det är nog värre för Linus, så man ska inte klaga.
Han får klara sig utan mig några dagar nu, för jag vill INTE bli smittad.


Kommentarer
Postat av: michaela

Usch för influensa! stackars linus.

När jag va inne på pressbyrån för en vecka sen ca, va han där och sa: "Är det du som har förlovat dig? Grattis" han hade sett det i tidningen. tänk va alla vet allt om alla här :) Men det är väl så det ska va..aja.



Svar: Jo jag försöker komma igång med träningen nu igen; blir mycket styrka och kondition. Dansgruppen ligger på is för tillfället, men jag vill egentligen dra igång så snart som möjligt. börjar på abstinens.. men vi har ingen lokal..tyvärr. Du vet inte om nån??



Åå lär mig nåt om styrketräning. Eller va har du för mail? Jättekul med träning ju :)

2009-02-11 @ 11:03:28
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

"börjar FÅ abstinens..."

2009-02-11 @ 11:03:58
URL: http://www.realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0