Taktilmassage!

Har inte haft en ledig stund sen i onsdags känns det som. Men idag är jag LEDIG! Och det är såå skönt. Fins väder med. Funderar på om jag ska ge mig ut och åka skidor i solskenet.

Gick i skolan i torsdags, sen jobb till 22. En massa "sportlovsbarn" som var och badade.

Igår fredag började vi med taktil massage i skolan. Och hjälp vad kul det  var! Och skönt. Vilken skön utbildning jag går. Man får massage på skoltid. Det är inte dåligt! Kul att få göra lite praktiska saker med. Så nu vill jag bara börja öva! Så säg till om ni vill ha taktilmassage(=beröringsmassage). Om 3 veckor ska vi börja med Svenska klassisk massage. Då blir det hårdare tag. Men jag har nästan redan lite träningsvärk i axlarna sen igår. Haha!



Idag är det Alla Hjärtans Dag! Och jag fick ett lindorhjärta av mamma idag på morgonen! Tack mamsen. Ikväll ska Linus och jag laga mat och mysa. Och så ska han få massage av mig! Hihi.
Ha en bra alla hjärtans dag!



Kommentarer
Postat av: Em

Jag vill ha massage :) Och om du ska åka skidor imon så kanske jag kan följa med dig?

2009-02-14 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0