Kardemummate!

Idag har det varit en riktigt seg och tråkig dag i skolan. Tycker det är såå tråkigt med grupppsykologi och sånt! Vill läsa om friskvård, kost och träning. Det är ju därför jag är där.
Men antar att man måste läsa lite tråkiga ämnen med. Annars hade det ju inte varit "skola". Haha!

Nu har jag ätit kebab och det var gottgott!
Ikväll blir det tjejkväll hos Emelie. Alla 5 idag. Sandra är hemma och det ska vi fira!
Tycker om mina fina vänner <3

Vi mätte vår fettprocenten idag.
Har tydligen för lite underhudsfett på kroppen. 
 Därför jag fryser och är kall hela tiden.
Så därför ska jag dricka lite te nu så jag får upp värmen.
Testade att blanda i kardemumma i tesilen.
Och sen i med lite honung och mjölk.
Supergott. Smakar bullar med mjölk.
Och så blir man varm av det...





Kommentarer
Postat av: Mia

Hur mäter man kroppsfettet? (A)

2009-02-18 @ 00:57:30
URL: http://mialouise.blogg.se/
Postat av: Ines

Mia, du behöver inte mäta ditt kroppsfett för du har inget.. men du kan glädjeligen få lite av mig om du vill ha..



och marie, jag läser sjukt tråkiga och jobbiga saker i skolan nu..det krävs djupare förståelse än att bara läsa kost och träning..måste ha förklaringar till sambanden och de vetenskapliga teoriena om varför det är som det är..annars blir man nog inte så duktig i det man gör om man bara förstår det mindre perspektivet.. det blir nog roligare sen. nu ska jag plugga till min tenta som jag har imon...iiiihh:)

2009-02-18 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0