Vita Biosa

Nu har jag varit och tränat, på gott och ont! Har fortfarande en irriterande, svidande "klump" i halsen. Har suttit där i snart en månad nu. Blir så trött på att det aldrig försvinner. Så därför tänkte jag att det var lika bra att gå till gymmet ändå. Antingen bryter det ut nu, eller så försvinner...eller så blir det likadant som det är nu. Det märker jag imorgon. Kanske vaknar med värsta halsflussen då..vem vet! Usch!

I alla fall så körde jag det passet jag fick av min klasskompis Sofie som är utbildad PT, men även massör och kostrådgivare. Blev styrka underkropp och 2000 m rodd och cykling. Det var såå härligt att svettas lite! Kommer nog ha träningsvärk imorgon! Det är skönt det.

Har förresten börjat dricka Vita Biosa morgon och kväll. Ska tydligen rensa kroppen från slaggprodukter och få magen att bli bra. Testingtesting.Får se om den är bra.

Vita Biosa

Kommentarer
Postat av: Knallen

Hej gumman, jag hoppas du har lite träningsvärk idag efter yogan & att du mår bättre av Vita Biosan, jag har i alla fall mycket mer energi och mår kanon! kram

2009-03-07 @ 08:15:03
URL: http://viirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0