Chokladberoende!

Jäsp!! Känner mig inte så jättepigg idag. Blev lite för mycket av det goda igår. Men trevligt hade jag, så det får va värt det! Haha! Växjö är en mysig stad, och Martin hade en supermysig liten lägenhet mitt i centrum.
Det blev italienskt till middag.
Pasta med roccula och pinjenötter och fylld och inbakad fläskfilé. Det var gott! =)



Blev mycket prat om allt och ingenting. Sen fick Viktoria och jag ett ryck och gjorde chokladbollar mitt i natten! Haha. Men gott blev det! Lite smörklumpar i, men det går det med!
En mycket trevlig kväll i Växjö. Får vi ta och göra om snart tycker jag.


Chokladberoende

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha..! Det var gott med chokladbollar :)

Absolut! Nästa gång kankse vi kan gå ut med ;)

2009-01-31 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0