En dag på isen!

Igår sa jag hejdå till Ines. Kommer kännas tomt här hemma nu när hon flyttar. Känns som att man blir mer och mer ensam här i Sävsjö. Vill inte bo kvar här jag heller...
Men det var trevligt hos Ines, hon bjöd på god mat som alltid, tacopaj och mjölkchokladpannacotta med halloncaramell! Och vi pratade om alla gamla minnen.



Gick upp tidigt idag och åkte till gymmet. Blev 1 mils löpning på programmet och det kändes superbra. Fast jag tog de ganska lugnt eftersom de va ett tag sen+att jag sprang på morgonen innan frukost.

Vid 11-tiden åkte vi ut några stycken till Vallsjön och "fiskade" och grillade korv, och fröööss! Brr, vad kallt det var. Men mysigt att komma in i värmen nu!



Ikväll hoppas jag på en bra film och mys i soffan! Imorgon blir första dagen i skolan! Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0