Mina inköp

Igår fyllde min älskling 23 år, och det firade jag med att bjuda han på frukost, istället för fika. Han fick blåbärssmothie med valnötter, kokt ägg, nypressad apelsinjuice, te och rostmackor med ost och sylt! =) Han blev glad! Och mätt!
Och hans födelsedagspresent är att han och jag ska åka till Stockholm den 22 augusti ( länge dit, menmen)och lyssna på Coldplay! Ska bli kul!


Gårdagens frukost!

Sen igår eftermiddag var Mamma och jag i Vetlanda och handlade lite smått och gott. Detta blev mina inköp på ginatricot! Behövde köpa nåt kände jag! Haha.



Kvällen avslutades med "The guardian" med min darling Jonny! =) Sen lite sällskap av Joar och Jannike! Good Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0