Spring för livet!!!

Blev visst ingen yoga idag. Satt här vid datorn och kikade på lite träningsbloggar på www.traningskompisen.se och så kom pappa och frågade om jag var sugen på att hänga med han ut och springa. Jag va ju inte så speciellt sugen, speciellt inte idag när det är min vilodag. Men pappa som inte sprungit på ett tag lovade att vi bara skulle springa en kort runda i långsamt tempo, så jag bestämde mig för att hänga med.

väl ute var det hur skänt som helst. Den "korta" rundan, blev istället 7 km på elljusan. Och det var hur skönt som helst. Mörkt och halt, men helt underbart skönt! Jag bara bubblar av energi och glädje när det känns så bra att springa. Är mer taggad än någonsin att springa nu!! Vill boka in mig på nåt milslopp snart, så jag kan öva uppp min snabbhet på milen. Har ju ingen direkt tid på hur snabbt jag springer en mil än, men det kommer snart hoppas jag!

Jag kommer sova gott inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0