Trött!!!

Nu är jag verkligen trött. Ska snart gå och lägga
mig. Har varit uppe sen 20 över 5 idag. Ville verkligen inte upp, men jag är väldigt bra på att tvinga min kropp att resa sig upp, dra på sig träningskläderna, cykla i kyla till gymmet, och sen hoppa upp på löpbandet och springa. Idag var det 5 km som gällde. Tur det. Hade inte orkat längre. Har tränat 3 morgonar denna veckan, och tror inte det är så bra egentligen. Men än så länge har jag följt mitt träningsprogram. Och det har gått bra. Imorn blir det en vilodag, och då ska jag sova länge....

Efter gymmet tog jag bussen till skolan, och jag hannäven idag =). Hem direkt och åka till jobbet. Så har jobbat till 10 ikväll. Känner mig helt slut. Längtar verkligen efter sängen!
                                                                               


Jobb imorn igen, sen mys framför brasan och bastu imornkväll! Det ska bli skönt!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Philip

Ja, ibland vill man bara slänga sig i sängen... Hoppas du fick en god natts sömn :)

2009-01-24 @ 15:02:10
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani
Postat av: jonnis

uuunderbar bild :)

2009-01-26 @ 20:42:57
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0