Värk och kärlek i hjärtat!

Vaknade av världens smäll inatt. Trodde mitt hjärta skulle stanna. Det var Linus tv som trillade i golvet, eller rättare sagt. Han och jag kom på en tillfällig lösning på vart vi skulle sätta hans gamla tv, så vi kan ligga i sängen och kolla på tv. Det enda vi kunde hitta var hans styrkbord. Och inatt måste det helt plötsligt fått nog, och vikt ihop sig. Men som tur var, så stod tvn kvar! Men inte kul att vakna upp så mitt i natten.

Och sen när jag kom ut för att cykla till skolan, jo vad händer?! Cykeln står inte kvar. Då har nån jävel tagit min cykel. Ställ aldrig er cykel på Parallellgatan! Så fick skynda mig till busssen sen...

Skoldagen har varit bra. Vi pratar fortfarande mycket om olika personligheter och sånt och har fått görta en massa personlighetstest. Det är intressant. Jag är visst en blandning av administratör och integrerare. Jag tycker om att ha kontroll och veta vad jag ska göra hela tiden, men samtidigt bryr jag mig om andra människor, och vill andra väl.
Låter det som jag?

Än så länge trivs jag bra. Jag trivs i klassen, och jag tror att vi kommer få ett roligt år tillsammans. Man kommer ju inte göra annat än att umgås. Vi börjar 8.45 om dagarna. Fika vid 9.30-10. Lunch 12-13 och sen fika 2.15-2.45. Haha!

Ingen träning idag heller. Halsen värker, och det hugger i hjärtat och bröstet. Känns inte bra, inte alls., Fan att man ska bli sjuk nu när allt känns så bra. Får bli en dunderkur med té och honung ikväll.

Och så kommer jag få träffa mina underbara vänner ikväll! Girlsnight! Yeah! Det gillar vi.

"Den som inte har tid att träna, kommer förr eller senare vara tvungen att ta sig tid att vara sjuk!" Edward Stanley



Dessa fyra vänner gör vardagen mycket lättare. Ni är alla olika till det yttre, men ni är alla lika snälla, underbara, glada och har så underbara personligheter!
Ni är mina kära vänner och jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: din Sugarpie!

Haha usch fy fan ja.. trodde jag skulle dö... men tvn höll!

2009-01-28 @ 18:49:50
Postat av: Sandra

Fina du <3 saknar dig!

2009-02-01 @ 15:39:18
URL: http://ruthlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0