4000m rodd!

Sitter framför Linus seeega dator och har precis druckit upp en iskall hallonsmothie. Yummie :P
Perfekt efter träningen. Bara att mixa yoghurt och frysta hallon. Smidigt.

Var på gymmet innan och värmde upp med 2000 m rodd. Sen styrka armar och rygg. Avslut med 2000 m rodd.
När jag kom hem gjorde jag Sanna Kallurs magövningar ;) haha! Som stärker de inre bålmusklerna.

Nu är det dags för en dusch, sen ska jag sätta mig i soffan med en kopp kardemummaté och kolla på Spårlöst.

Imorgon blir det 1 km morgonsim! Vi ses där!


Kommentarer
Postat av: Milla / Hälsofreak

Hej! :o) Det är en jättebra utbildning tycker jag, vi läser både "hälsoämnen" som ex näringslära, beroendelära, anatomi, fysiologi, stress, fysisk aktivitet, med även mycket pedagogik. Så vi lär oss varför man lever som man gör osv! Jätteintressant :o) Kram!

2009-03-24 @ 12:36:57
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0