95% choklad! Mmm!

Äntligen än helgen över...usch det känns hemskt att säga så..men det är faktiskt skönare att gå i skolan än att jobba!Men imorgon har vi hemstudier...så då kan man ändå sova ut! Skönt det!
Helgen har varit bra, men det har gått grymt snabbt!

Fredag: Wellnessmässa med klassen, tacokväll hemma med pappa och sen myspys hos JonnyConny!

Lördag: Morgonpromenad med Ines, träning på gymmet, jobb, lagat mat till Linus, broccolipaj, sen meldifestivalen! Sarah var bäst enligt mig! ;)

Söndag: En timmes cross medan jag tittade på Vasaloppet, jobbjobbjobb, solning, kebabsallad och nu har jag just avnjutit min 95%iga choklad. Och hjälp vad gott det var! Mmm. Helt klart värt 50 kr för en kaka på 130 g. Haha! En litenliten bit någon gång ibland. Det är smaskens det.


Kommentarer
Postat av: michaela

haha, JA, Sarah va lätt bäst! lyssnar på hennes bidrag på youtube hela tiden..du har väl sett min hyllning till henne på bloggen?! ;) heh.



Perfekt att chokladen va sådär dyr! [Och va snygg förpackning!!] då vill man ju inte kasta i sig den på en gång. å andra sidan är 95% hyfsat mörkt å det vill man bara ha lite av. Ja, choklad får va okej tycker jag ..



Cross är en sån där crosstrainingsmaskin eller??

gött att göra två saker samtidigt, kolla tv samtidigt som man tränar. min framtidsdröm!! det ska jag skaffa mig sen..

Spinning låter najz. tänkt testa det så många ggr.. Kanske kommer dit jag med.



Ha en bra vecka! du gillar ju skolan bättre än jobbet ;p Var jobbar du??

2009-03-01 @ 19:48:07
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

gick kommentaren fram??

2009-03-01 @ 19:50:50
URL: http://www.realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

Crosstraining verkar grymt bra. skulle va kul å testa..

Och vet du, ikväll blir det spinning - för första gången i mitt liv! :) blir skoj. hoppas jag! heh. och skitjobbigt säkert..

så nu ska det bli vältränade ben här!! hahaha..



Jag jobbar lite extra på eksjöhovgårds värdshus, men det blir bara nångång ibland. När de ringer in mig.. men det är skoj, när det väl blir :)

ha en bra vecka!!

2009-03-02 @ 11:34:32
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0