Bowling!

Usch...spring inte intervall efter du ätit middag! Mådde skitilla och fick världens håll. Så klarade bara 20 minuter...och jag som var så sugen. Rodde 1000m och körde lite styrka istället. Sen åkte jag dirékt upp till badhuset och solade. Vill bli lite brun nu..och längta mig bort till värmen..och Grekland. Jag längtar verkligen nu! Kommer bli super!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag göra mig iordning...locka håret och lite så tänkte jag göra idag!
Sen blir det bowling i Vetlanda. Tjejerna mot killar...och jag brukar ha tur i bowling..så jag tänker slå dem allihop! Mohahah! Sen åker vi hem till Sävsjö igen och äter planka och tittar på melodifestivalfinalen!

Vem tror ni vinner?



Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig Marie ;)

2009-03-14 @ 18:31:28
Postat av: victoria

Jag hejar på dig Marie ;)

2009-03-14 @ 18:32:11
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: michaela

mycket fin bild :)

2009-03-19 @ 11:42:53
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0