En dag med tjejerna!

Det har varit en mycket bra dag idag. Det började med en 4 kilometers löparrunda idag på morgonen. Valde att springa ute idag när det var så fint väder.
Sen var jag nere på pressbyrån och drack kaffe och snålläste tidningar :P bra att ha en kille som äger pressbyrån. Hade blivit dyrt annars.

Vid 2:tiden kom några snygga brudar till mig, och vi gav oss ut i vårvädret. Gick runt sjön, och avslutade med en kopp kaffe och frukt ute i solen! Solen kan verkligen göra underverk. Man blir såå glad och får en massa energi.


Efter fikat fortsatte vi vår promenad ner mot Sävsjö stad. Jonna och jag kikade in på Erikshjälpen och jag köpte 4 jättefina frukostskålar för 3:- styck. Det var billigt det. Såg nästan precis ut som dem här från IKEA. Vilket kap jag hittade ;)


19 kr på IKEA, 3 kr på Erikshjälpen ;)


En smarrig skagenmacka :P

Nu ikväll har vi ätit en väldigt god skagenmacka, druckit té, pratat allt ifrån bröllop till kändisskvaller, ätit varama bananer med mörk choklad i och kollar på desperate. En väldigt lyckad dag med mina tjejer!
You´re the best! <3

Jag mår illa, hoppas inte det är magsjuka på gång.
Time to go to bed!
Nightinight!

Kommentarer
Postat av: lotta

hej! jag jobbar på vrigstad värdshus, men det blir inte så jättemycket typ halvtid,så jag ska börja plugga till hösten. japp, jag bor hos tobias nu. hur är det med dig nu då? jobbar du eller vad :) ? ha det bra!

2009-03-17 @ 22:59:20
Postat av: Jonna

inte magsjuka på gång va?? tack för en mysdag sötan <3

2009-03-18 @ 13:50:14
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: michaela

härligt med vänner, vår och massa promenader :):)

jag va ute å gick imorse med tintin [familjens hund].

haha, vet du va jag drömde inatt?? att jag åt godisnappar!! inte verkligt iaf, som tur var...

en fråga: för effektiv träning och synliga muskler, ska man träna en muskelgrupp åt gången då eller? typ att man kör ett pass på 30 min med bara biceps liksom? kan behöva lite tips.. och du kan ju sånt här nu :)

ha en fin dag!

2009-03-19 @ 11:19:09
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0