En förmiddag i Jönköping!

Nyss hemkommen från "the big city" Jönköping! =) Sitter här med en chailatte och tittar ut på busvädret ute. Usch! Jag som hade tänkt ge mig ut och springa. Blir inget med det, får bli bandet idag istället. Inte lika kul, men bättre de än inget alls.

Min dag började med morgonyoga! Riktigt skönt var det idag, längesen jag gjorde de. Sen blev det frukost med yoghurt, hallon och gojibär!
Sen åkte Linus och jag till Jönköping. Började med frallor och kaffe på IKEA...åh, jag älskar IKEA,. Blir så sugen på att handla en massa när jag är där. Men denna gången fick det bli en "vårig" tavla. I like!
Middag på Soya, mitt favoritmatställe!

Tycker om att åka iväg och bara titta i affärer och på folk ;) är mysigt! Önskar att man bodde i en storstad så man kunde göra det lite oftare. Men förhoppningsvis dröjer det inte länge förrän jag flyttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0