Ensam tjej bland en massa muskelknuttar :S

Ja, jag var superladdad för ett härligt styrkepass på gymmet idag. Är så van att vara nästan själv och träna. Men nu när jag går i skolan kommer jag ju inte dit förrän vid 5-tiden. Då alla andra är där. Så när jag kom till gymmet idag var det jag som var där + 20 andra muskelbyggande killar. Inte fick man plats att gymma då. Usch! Min lust försvann då.
Så det fick bli lite träning på balansbollen istället.
Skulle vilja starta ett gym bara för tjejer. Det är min dröm det. Med en massa roliga pass och BRA musik!
Det skulle vara så kul!


Kommentarer
Postat av: Ines

nejnejnej!

ett gym bara för tjejer??? gymmet är en perfekt plats för oss singlar att ragga på...

mera muskelbyggande killar på gymmet!!det ska vara fullproppat av dom!!:I

2009-03-03 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0