Broccolipaj :P

Jag ville verkligen ligga kvar i sängen idag på morgonen. Inte kul att gå upp...hade varit mycket skönare att få ligga kvar och mysa med Linus! Men men....

Skoldagen bestod av prat om hjärta, blod, immunförsvar och hormoner. Sen körde vi ett yogapass idag igen..men med fokus på magen. Gaah! Jobbigt det var. Mina magmuskler är verkligen helt borta. Beach 2009 sa vi va?

Både imorgon och på fredag ska vi massera! Åh, vad kul det ska bli...men vi börjar med fötter och ben! Haha! Time to shave :P

Nu är jag nyss hemkommen från en skön promenad...och broccolipajen står i ugnen. Ska bli gott! Ikväll blir det tjejkväll igen! Ska bli nice att tjata lite med mina underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig baby boo...

2009-03-12 @ 16:21:52
Postat av: sofie

hej mary..var din paj god? :O) ville bara säga att det går att kommentera på min blog nu, jag ska inte ha kvar websidan ha den trevlig vecka

2009-03-13 @ 19:58:07
URL: http://sofieknallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0