Framtidsplaner?!

Nu var det måndag igen...och jag vaknade upp 05.40 idag av att det var en massa snöslask ute. Uschfy! Jag hatar snö. Men jag gav mig ut på en promenix med Victoria ändå. Det var mycket skönt, men synd att min inte hinner gå så länge. Man måste ju hinna hem och äta och duscha innan man ska åka med bussen till skolan. Och man vill ju inte gå kl. 5 heller. Men imorgon ska vi på morgonsimmet och simma ;) det är en skön start på dagen det med.

Sitter i skolan nu och inväntar första lektionen som börjar 10.15. Känner att jag behöver kaffe nu,
men den serveras inte förrän halv 10, så jag får vänta en stund till.



För övrigt börjar jag bli velig. Vet inte hur min höst ska se ut. Egentligen vill jag gå färdigt denna uutbildningen jag går nu, men samtidigt så kommer jag stå där i vår sen och inte veta vad jag ska göra då. Inga rolig utbildningar börjar på våren!

Sen har jag sökt en massa utbildningar till sjukgymnast, men jag kommer säkert inte komma in på dem.
Har hittat en annan utbildning, som verkar hur kul som helst...och jag kommer troligen att komma in på den, men i så fall måste jag flytta ifrån lilla Småland.

Samtidigt vill jag flytta till Växjö och börja jobba, men hur lätt är det att skaffa jobb i dem här tiderna? Inte så värst..

Och jag vet att jag förstorar upp allting, att jag borde ta varje dag som den kommer. Jag är ju som sagt inte ens 20 än.. Har hela livet på mig. Men alla val man gör i livet, ung som gammal kommer att påverka framtiden.
Det är det som känns så läskigt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hello.. Om jag utgår från mig själv har jag inte kunnat valt en roligare linje, dock minus då den är så ny, men den förbättras hela tiden av saker vi inte tycker är bra mm. Jag har dock lärt mig så sjukt mycket roligt och är kanon nöjd. Beror ju helt på vad du vil göra i framtiden, men känns de lockande att jobba inom något som har med fysträning/personligträning el dylikt e de kanon :)

2009-03-23 @ 09:33:13
URL: http://kikiij.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag får också panik över att inte veta vad som kommer hända, men det kommer nog ändå bli bra! både för dig och mig (: Kan du träffas imorgon? kramkram

2009-03-23 @ 12:17:06
URL: http://ruthlouise.blogg.se/
Postat av: sossa

ja jag tycker det verkar interessant med biomedicin (: tänkte också på att söka till sjukgymnast men det är ju så sjukt mycket poäng man ska ha :O fast man ska ju chansa ändå såklart

2009-03-23 @ 15:55:27
URL: http://marionette.devote.se
Postat av: michaela

Usch jag vet! Det är så himla många val man ska göra hela tiden.. även fast man är ung, vet man ju att de val man gör idag också kommer påverka framtiden..tyvärr kan jag nästan tänka ibland! åren bara går och ja, livet rullar på...

men det är bra att du har lite planer på vad du vill göra iaf :) va är det för nåt du ska plugga som gör att du måste flytta från småland??

..det kan vara bra att komma härifrån lite med ju. jag tycker man [jag] hejdar mig väldigt ofta från att söka saker utanför småland..dels för att min kille inte vill att jag ska flytta o dels för att man troligen själv inte vill flytta från honom... men alltså, det är ju val för livet liksom! så..det är skitsvårt det där. men lycka till!



Hur går det med godisfastan då? [svara på min blogg] :)

kram

2009-03-23 @ 16:58:25
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

4 veckor idag ju :)

duktiga vi är..

2009-03-23 @ 16:59:05
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: micca

Jodå, jag syndar med jämna mellanrum, det gör vi alla :)

jag har ätit popcorn en gång och mörk choklad flertal ggr [men det bestämde jag innan att jag fick] popcorn är ju lite "nyttigare" än chips har man ju fått för sig men jag vet inte... aja, det ska ju inte vara nåt "dåligt samvete" inblandat i det här tycker jag... man gör som man själv vill. bara man mår bra :)

lycka till med fastan och framtida yrkesval! och om du kommer in på utbildningen i halmstad, hoppas du får med dig linus då också :)

kram

2009-03-23 @ 19:22:31
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: sofie

Ja det är många val å kval och man blir helt förvirrad av allt som finns att välja på, men allt löser sig tillslut för det var meningen att just det skulle hända så vi får se som så här: ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF THE MOON HEHE puss på dig vi ses i morgon, vi får nog vänta med yogan tills vi har anatomin ok

2009-03-23 @ 21:26:29
URL: http://sofieknallen.blogspot.com
Postat av: INES

FLYTTA IFRÅN SMÅLAND, DU KAN HITTA TRYGGHET NÅGON ANNANSTANS OCKSÅ. VAD ÄR DET SOM HÅLLER DIG KVAR DÄR?

ELLER GÅ KLART DIN SLAPPA UTBILDNING, DU VERKAR TRIVAS!

2009-03-24 @ 11:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0