Hälsoprofilbedöming!

Idag är min vilodag. Skönt att bara slappa och inte behöva ge sig iväg och träna och svettas. Fast iofs tycker jag inte det är så jobbigt att träna. Det är mest kul.
Vi fick göra hälsoprofilsbedömningar idag. Och det såg bra ut för min del. Även att min träning inte varit så bra nu den sista månaden eftersom jag varit sjuk. Men det känns ju skönt att man har konditionen kvar i alla fall! =) Ska bli kul att lära sig att göra såna tester själv sen!

Kom hem halv 3 idag och satte mig med en kopp kaffe och läste lite träningstidningar. Så skönt att komma hem tidigt. Man uppskattar verkligen det nu. Tänk när jag gick i Tranås och var hemma 5 dagar i veckan. Då var det inget speciellt med helg sen. Det är tråkigt.

Imorgon i skolan ska vi ha yoga, gympa och prata om ayurveda! En bra avslutning på veckan. Sen är det HELG! Och jag är äntligen helledig hela helgen. Det var ett tag sen nu, så jag ska verkligen njuta och bara umgås med nära och kära, äta gott, träna och sova ut!

Livet leker och jag känner mig faktiskt lyckligare än på länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi och jag älskar det:) Vilken fin "bloggbild" du hade!

2009-03-05 @ 19:41:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: sandy

hej hej!

ja, det är underbart :) jag har varit sjuk hela hösten och lagat inne på sjukhuset, i hjärnhinneinflammation och jag började styrketräna för en månad sedan och nu i dag har jag sprungit lite!



jag älskar löpning! det är så skönt!



vad pluggar du för något? låter kul med yoga, gympa och aeveda :P



kramar*

/S

2009-03-05 @ 20:00:21
URL: http://traningsliv.blogspot.com
Postat av: ines

bra att du känner dig lycklig vännen!

2009-03-08 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0