Jogg och yoga!

Idag har det varit en bra dag tycker jag. Började med en stor tallrik gröt på morgon. Är inne i en grötperiod nu...mmm..det är så gott! Och bra för magen är det med!

Sen var detr dags för skola. Anatomi idag..och det känns som arr jag börjar lära mig nu..man vet i alla fall vart vissa muskler sitter ;) Förstår inte varför inte anatomi och fysiologi är obligatoriskt. Man borde läsa det på höstadiet tycker jag. Jag menar...tänk vad lite man vet om sin kropp egentligen. Jag hade ingen aning om att vi hade så mycket muskler i kroppen. Väldigt intressant att lära sig måste jag säga..

Sofie, Oskar och jag körde ett halvtimmes yogapass efter skolan! Det var jobbigt, men skönt! Och vi har bestämt att vi ska köra det minst 3 gånger i veckan i alla fall...

Vad mycket piggare och gladare man blir när solen skiner. När jag kom hem gav jag mig ut på en jogging runda runt i Sävsjö. Blev runt 7 km i lugnt tempo.

Ikväll blir till att plugga muskler och slappa framför tv:n!


Solen gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0