Mår inte magen bra, mår inte människan bra!

Tycker om dem här lediga dagarna. Man njuter verkligen att få vara ledig på förmiddagarna.
När alla andra jobbar ;) haha!

Linus och jag var ute i stugan igår och fikade solade oss ;) det var mysigt. Längtar ännu mer till sommaren nu. Sen igårkväll kom Sanna och jag övade massage. =) 



Vill flytta in hos Linus nu! Det är bara att få tummen ur. Känns som jag bor där redan! 

Min mage spökar fortfarande. Vet inte vad det är..ingen magsjuka i alla fall. Men ingen matlust överhuvudtaget! =/

Magen är människans bästa vän! Om inte magen mår bra, mår inte männskan bra!

Kommentarer
Postat av: michaela

härlig dag!!

jag börjar verkligen också längta tills sommaren nu... :)

2009-03-21 @ 19:50:13
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0