Massage!?

Igår var en sån där perfekt fredag! Sådanna fredagar som jag älskar. Vi hade massage hela dagen i skolan. Vi gick igenom fotmassage, baksida vader och lår och sen ryggen!

Så om det är någon som vill vara försöksperson nu  i helgen eller nästa vecka är det bara att säga till. Jag måste öva ordentligt nu så jag inte glömmer.
För vi har inte massage förrän om 2 veckor igen =(

Efter skolan åkte jag in till Vetlanda och tittade runt i affärer. Pappsi fyller 49 år idag! Grattisgrattis! I alla fall...hittade aldrig något till honom...och när jag skulle hoppa på bussen märkte jag att jag tappat mitt busskort =/ men lite otur måste man väl ha fredagen den 13:e.

Åkte till gymmet och körde corssen en timma, och avslutade med lite yoga! Sen åkte jag till Kosum och handlade mat, och åkte hem, duschade och på med myskläder...sen lagade jag "Het köttfärsdipp" tilll Linus kom hem från jobbet. Sen blev det mörk choklad, film och mys! Älskar fredagar!
Men inget godis idag heller...bortsett från 2-3 rutor 86%ig choklad. Snart 3 veckor nu! Gött! Och har jag något sug? Nixpix!



Snart ska mamma och jag ner på stan och handla presenter! Ikväll blir det bowling, planka och melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: michaela

Jag har inte heller nåt sug! ..längre!!

haha, va skiiitsugen förra veckan. allt jag såg för mitt inre hela tiden var KLADDKAKA!! usch.. skitjobbigt. hehe. pms å sådär du vet. då är det inte nådigt alltså..

men som sagt, har man bara bestämt sig så är det faktiskt inte så himla svårt. det viktiga är nog bara att inte tumma på de regler man satt upp: "ska jag inte äta godis, så äter jag inte godis!" ...bra så.



fint att det går bra för dig med :)

2009-03-16 @ 10:52:01
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0