Olika våffelpålägg :P

Är riktigt seg i benen idag. Spenderade nästan 2,5 timma igår på gymmet. Tror inte jag varit där så länge tidigare.
Började med styrka ben, sen blev det intervallträning på löpbandet i 5 km.
Sen kom Lotta och Becca och då crossade jag en halvtimma med dem.
Sen blev det rygg och mage efter det. Ett skönt pass.

Efteråt åkte vi hem och gjorde våfflor! Vi testade en massa olika varianter:
 
Grädde med hallonsylt,
Smör och socker,
Ost och skinka,
Grädde och äppelmos(!)



Sen blev det Grey´s, vindruvor, ananas och mörk choklad. Tack för en trevlig kväll!

Snart bär det av mot skolan! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-26 @ 08:11:10
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0