Planka

Hur gick bowlingen? Skitdåligt...och sen strulade banorna hela tiden, så vi fick bara spela en halvtimma...men vi fick alla pengarna tillbaka. Tråkigt när man var sugen på att spela. Åkte till Vetlanda helt i onödan!

Väl hemma åt vi god planka, kollade på en väldigt spännande melodifestival och åt tårta! Ja, igår tog jag faktiskt en bit tårta. Jag har ju sagt att jag får äta sånt vid speciella tillfällen..och pappa fyllde ju år igår så ;) det var gott!
Det blev en trevlig kväll med min underbara familj! <3


Gick upp tidigt idag och bakade dinkelscones och gjorde hallonsmothie till Linus. Han har en bra flickvän han, som ger han frukost på sängen! Sen fick han massage med! Jag invigde mitt nya massagebord :P

Snart blir det gymmet!

Kommentarer
Postat av: michaela

Tårta!? ojojdå.. nä, det va ju kalas så:)

denna "fasta" får ju inte vara = dåligt samvete ..eller hur?

jag åt popcorn igår, men jag bestämde i början att jag får äta popcorn och mörk choklad. popcorn får man dock inte äta så ofta. en helg/månad typ..max.

men som sagt; detta ska vara roligt också, inte tvång o tråkigt :)



Jo linus har en bra flickvän han; frukost o massage, kan ju inte bli mycket bättre! :)

2009-03-16 @ 10:48:06
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0